Jak zahájit diskusi a vyjasnit si problém s prodejcem?

Jak zahájit diskusi a vyjasnit si problém s prodejcem?

Pokud se vaše pokusy o kontakt, vyjasnění, námitky k nákupu zboží nevyřešily, můžete zahájit diskusi.

Situace, ve kterých můžete zahájit diskusi:

Objednávku jste neobdrželi
Položka se liší od toho, co je popsáno v popisu zboží
Vaše objednávka dorazila neúplná
Máte problém s odstoupením od smlouvy
Objednávka dorazila poškozená
Máte problém po odeslání položky zpět prodejci

Můžete to udělat v konkrétní objednávce, na kartě (Kupione). Na jednu transakci můžete zahájit pouze jednu diskusi. Pokud ji dokončíte, nezačnete další pro stejnou objednávku.

Pokud jedna transakce zahrnovala nákup do několika nabídek, můžete vybrat pouze zasaženou.

Na kartě vyberte pořadí, pro které chcete diskusi otevřít, uveďte její důvod a podrobně popište problém. To umožní prodejci i zaměstnanci společnosti Allegro lépe reagovat na vaši zprávu a může to urychlit řešení případu.

dyskusja
Nezapomeňte zkontrolovat časový rámec diskuse (ramy czasowe). Pokud od nákupu uplynulo 180 dní, nemůžete jej spustit.
 

1 hodinu od nákupu - po uplynutí této doby může kupující zahájit diskusi.

24 hodin - to je doba, po kterou musí prodávající reagovat na žádost kupujícího (kromě soboty, neděle a svátků).

Po uplynutí této doby může kupující požádat o pomoc pracovníka Allegro. 14 dní - po těchto dnech může kupující označit diskusi jako nevyřešenou, pokud není dosaženo dohody. 30 dní - tak dlouho může trvat neurčitou diskusi, než bude promlčena.

180 dní od nákupu - po této době již nebude možné zahájit diskusi.

Seznam probíhajících diskusí naleznete na kartě Seznam diskusí (lista dyskusji).
Nezapomeňte zkontrolovat časový rámec diskuse (ramy czasowe). Pokud od nákupu uplynulo 180 dní, nemůžete jej spustit.   1 hodinu od nákupu - po uplynutí této doby může kupující zahájit diskusi. 24 hodin - to je doba, po kterou musí prodávající reagovat na žádost kupujícího (kromě soboty, neděle a svátků). Po uplynutí této doby může kupující požádat o pomoc pracovníka Allegro. 14 dní - po těchto dnech může kupující označit diskusi jako nevyřešenou, pokud není dosaženo dohody. 30 dní - tak dlouho může trvat neurčitou diskusi, než bude promlčena. 180 dní od nákupu - po této době již nebude možné zahájit diskusi. Seznam probíhajících diskusí naleznete na kartě Seznam diskusí (lista dyskusji).